Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 marca 2021 roku i uwzględnia zarówno zmiany wprowadzone ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), jak i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO”.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
{DUETI for mom & me}
- 1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy (dalej „Sklep”) prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu (dalej „Regulamin”). Sprzedaż realizowana jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Właścicielem Sklepu jest firma: DUETI Dorota Wiecheć, 59-900 Zgorzelec, ul. Św. Jana 26c, NIP: 615-168-06-97, tel. +48 507 111 072, adres email: kontakt@dueti.pl. Firma ta wpisana jest do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w PLN.
- Informacje dotyczące oferowanych towarów Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej Sklepu: www.dueti.pl. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- 2
Zamówienia
- Zamówienia można składać w następujący sposób:
- poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu www. dueti.pl,
- pocztą elektroniczną (e-mailem) na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- telefonicznie na numery dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Kontakt”.
- Zamówienia za pośrednictwem Internetu można składać przez cały rok, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są wyłącznie w dni robocze, najpóźniej do godz. 19:00. Jako dni robocze należy przy tym rozumieć wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
- W celu realizacji zamówienia, zamawiający zobowiązany jest podać następujące dane: imię i nazwisko, adres mailowy, pocztowy adres dostawy i numer telefonu (o ile jest to niezbędne do otrzymania przesyłki).
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail wiadomość o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może zdarzyć się również, że zadzwonimy do Państwa, ustalając szczegóły realizacji zamówienia. Zamówienie uznawane jest za zrealizowane po dostarczeniu produktów na adres wskazany w zamówieniu.
- Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.
- Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji złożonego przez Klienta zamówienia oraz jego anulowania, jeśli Klient ten już wcześniej nie odebrał zamówionego produktu (niezależnie od możliwości realizacji tego zamówienia przez Sklep).
- Modyfikacja zamówienia możliwa jest tylko pod warunkiem, że towar nie został jeszcze wysłany przez Sprzedawcę. Chęć zmiany złożonego zamówienia Klient zgłasza drogą mailową na adres kontakt@dueti.pl.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia czy innych spoczywających na nas obowiązków z tytułu zawartej umowy w sytuacji wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności, na które nie mamy wpływu. (“Siła Wyższa”) – obejmuje ona zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe skontrolowania i do zapobieżenia. Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie, dzięki któremu nasze obowiązki wynikające z umowy będą mogły być wykonywane pomimo zaistniałej sytuacji wyjątkowej.
- 3
Płatności
- Na całkowitą wartość zamówienia składa się suma cen zakupionych towarów oraz koszt przesyłki. Klient ma do wyboru kilka form płatności:
- Przedpłata przelewem – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
- Pobranie – płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej – w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadku innych opłat. Jest ona niedostępna w przypadku produktów wykonywanych na zamówienie i personalizowanych.
- Płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności Paynow, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
- Ceny towarów podane przy każdym z oferowanych produktów nie zawierają kosztów przesyłki. Do wartości zamówienia będzie zatem doliczony koszt dostawy:
- Wysyłka do paczkomatu: 13 zł
- Wysyłka kurierska: 17 zł
Zastrzegamy sobie możliwość zwiększenia kosztów dostawy w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze, czy też przy wysyłce za granicę. O zaistnieniu takiej sytuacji każdorazowo poinformujemy Klienta przed dokonaniem przez niego płatności i przed wysyłką zamówionego towaru.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. Na wpłatę od Klienta czekamy 7 dni roboczych – po tym terminie skontaktujemy się z Klientem, prosząc o decyzję co do dalszych losów złożonego zamówienia. W razie braku kontaktu z Klientem (nieodbieranie telefonów, brak odpowiedzi na maile) po kolejnych 3 dniach zamówienie zostanie anulowane przez Sprzedawcę.
- Numer konta firmowego, na który należy dokonywać wpłat to: 24 1140 2004 0000 3102 4314 0955 (mBank). Właścicielem konta jest Dorota Wiecheć.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w naszym asortymencie, a także do przeprowadzania akcji promocyjnych.
- 4
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (jak np. Poczta Polska, InPost lub firma kurierska) lub udostępnia do odbioru osobistego przez Klienta w Zgorzelcu. Możliwy jest również w uzgodnieniu ze Sklepem odbiór osobisty zamówionego towaru przez Klienta podczas imprez, w których uczestniczy Sklep (np. wystaw kotów rasowych, targów czy jarmarków tematycznych).
- Sklep przystępuje do realizacji zamówienia:
– w przypadku zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu pełnej wartości zamówienia na koncie sprzedawcy
– w przypadku płatności elektronicznych – z chwilą autoryzacji transakcji
– przy zamówieniach z płatnością za pobraniem – po zakończeniu procedury składania zamówienia i potwierdzeniu go.
- W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. Wysyłka towaru zwykle następuje nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od chwili spełnienia warunków podanych w punkcie 2. Szczegółowe informacje dot. terminu wysyłki zamieszczono przy każdym z oferowanych produktów.
- 5
Reklamacje
- W przypadku niezgodności produktu z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięciem niezgodności, koszty jego dostawy ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
- 6
Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu oraz wszystkie dokumenty i bezpłatne produkty, jakie były załączone do tego towaru.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
- W terminie 7 dni od sprawdzenia produktu Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, a także w przypadku produktów personalizowanych wykonanych na zamówienie.
Szczegółową listę sytuacji, w których prawo odstąpienia od umowy Klientowi nie przysługuje, zawarto w art. 38 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
- 7
Ochrona prywatności
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz w usprawiedliwionym prawnie celu marketingowym (np. otrzymywanie newslettera czy ofert specjalnych).
- Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów przetwarzane są przez Administratora w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez Klientów zezwolenia oraz wymogami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – tzw. „RODO”
- Informacje zawierające cele i zakres przetwarzania danych w naszym Sklepie, a także przysługujące Klientom prawa z tym związane zawarliśmy w zakładce „Polityka prywatności”.
- 8
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
- 9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
- Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
- Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
- W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.